هیئت رهروان بصیر حسینی آبینه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ‏ خدایا باش براى ولى خود الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى‏ ابآئِهِ، فى‏ حضرت حجت فرزند امام حسن عسكرى درودهاى تو بر او و بر پدرانش باد در هذِهِ السَّاعَةِ، وَفى‏ كُلِّ ساعَةٍ، وَلِیّاً وَحافِظاً، وَقآئِداً وَناصِراً، وَدَلیلاً این ساعت و در هر ساعت یار و مددكار و نگهبان و رهبر و یاور و راهنما وَعَیْناً، حَتّى‏ تُسْكِنَهُ اَرْضَكَ طَوْعاً، وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً و دیده‏ بان تا او را از روى میل و رغبت مردم در روى زمین سكونت دهى و بهره‏ مندش سازى زمانى دراز
 
 

                                                  

گردو نه تنها خوشمزه است بلکه برای سلامت قلب و پوست بسیار مفید و پرفایده است.
گردو یکی از منابع مهم پروتئین گیاهی و منبع سرشار از چربی های امگا 3 و اسید آلفا لینولئیک است که تاثیر مفید هر دو در عملکرد مناسب عروق شناخته شده هستند. گردو هم چنین حاوی خواص آنتی اکسیدانی قوی برای پیشگیری از سرطان است. چربی های اشباع نشده تک زنجیره ای موجود در گردو برای مقابله با کلسترول بد خون و کاهش آن در بدن و نیز برای کاهش لیپو پروتئین که عامل تصلب شرایین است، بسیار سودمند است. گردو در عین حال حاوی نوعی اسید آمینه به نام ال - آرمبینین است که به جریان بهتر خون در عروق کمک می کند.
به گزارش شبکه خبری سی بی سی، کارشناسان تغذیه می گویند گردو غذای مغز است و نقش مهمی در بهبود عملکرد سلول های مغزی ایفا می کند تا جایی که حتی شما را به مرور زمان و با مصرف روزانه باهوش تر می کند. ملاتونین یکی دیگر از مواد مفید موجود در گردو است که به بهبود خواب کمک می کند و بنابراین در کاهش بی خوابی و رفع سایر اختلالات خواب موثر است.


منبع :همشهری آنلاین
 


ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 28 فروردين 1392برچسب:, :: 7:37 :: توسط : گل یاس


۵۰ خاصیت میوه معروف پاییزی

خداوند متعال در هر فصلی میوه‌های متناسب با آن فصل را آفرید تا آدمی بر اساس نیازهای جسمی خود از میوه‌ها استفاده کند. محققان طب قرآنی بر این عقیده‌اند که انار به عنوان یک میوه بهشتی از این جهت در فصل پاییز به بار می‌نشیند که فصل پاییز فصل خزان درختان و گرفتگی آسمان است و برای جلوگیری از افسردگی و نگرانی دانه‌های انار بسیار مفید بوده و موجب شادابی می‌شوند.




همچنین پزشکان و متخصصان تغذیه خواص انار را به ۵۰ مورد تقسیم کرده‌اند:


۱. پوست و ریشة انار ضدکرم


۲. انار معتدل، مقوی، ملین، ادار آور و ضد تشنگی


۳. اگر بعد از غذا انار شیرین خورده شود رنگ چهره زیبا و غذا آسان هضم می‌شود.


 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:, :: 22:38 :: توسط : گل یاس




این میوه كه به حق " گوهرزمستانی " نام گرفته است ، به خاطر فوایدی كه برای تندرستی انسان دارد ، به ویژه اثرضد أكسایشی اش كه حربه ای كارآمد علیه بیماری هاست، به تازگی سبب شده همگان به خوردنش روی آورند. پژوهش های انجام شده حاكی از آن است كه قدرت كلی ضد اكسید كنندگی میوه ی یاد شده، در مقایسه با چای سبز ، تقریباً سه برابراست. در ضمن این میوه مقدار بسیار زیادی پتاسیم دارد. سرشار از الیاف گیاهی (فیبر) است و همچنین ویتامین "ث" و" نیاسین " دارد .

میوه ی مزبور قرن ها در پزشكی سنتی خاورمیانه 



 ادامه مطلب...

ارسال شده در تاریخ : دو شنبه 28 اسفند 1391برچسب:انار,خواص انار, :: 22:34 :: توسط : گل یاس

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
به وبلاگ خودتان خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هیأت رهروان بصیر حسینی آبینه و آدرس abnieh313.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 212
بازدید هفته : 293
بازدید ماه : 290
بازدید کل : 28249
تعداد مطالب : 403
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

Alternative content